2013/06/20

專家籲距天線最少10米 (am730 17/6/2013)


理工大學電力電子研究中心主任鄭家偉(圖)估計,天台類似貨櫃的裝置是訊號放大器,天線兼具接收和發放功能,「之前喺呢類天線量度到電場強度超過20V/m(伏特每米,電場強度單位)。強度比講手提電話高幾百倍,甚至一千倍以上。短暫喺附近工作無問題,如果長期接觸就可能頭脹脹、頭暈同頭痛。間中有英美醫學研究話電場同腦癌有關,儘管現時無醫學報告證實有即時危險,但都係一個疑慮。」


他建議,「距離天線愈遠愈好,最好距離10米,天線周邊3米應該設置警告標誌,如在地上鋪設黃黑格,警告市民不要靠近。天線下面嘅單位唔係最受影響,因為訊號係直射的,若對住窗口就有風險。而且多支天線密集,會產生「疊加效應」(superposition),增加訊號強度。」



Link: http://www.am730.com.hk/article.php?article=159255

沒有留言:

張貼留言